10 exerciții pentru a rămâne în formă în timp ce faceți curățenie in casă

Cum sa ardem caloriile in timp ce facem curățenie in casă?

0
916

Suntem de acord cu totii ca, a face curățenie, pe cât este de plictisitor, pe atat este de necesar. Putem transforma această activitate, intr-un veritabil antrenament la sală, distrandu-ne si arzând caloriile in acelasi timp! V-ați gandit vreodata la asta? Mai mult timp pentru voi, un corp antrenat si o casa curata.

Amintiți-vă mereu sa acordați atentie la ceea ce faceți, nu vă fortati incheieturile. Daca va miscati in mod corect, exercitiile vor fi mai eficiente si veti evita consecintele nedorite.

OK, porniti muzica si sa intram in forma! Acestea sunt exercitiile pe care vi le propunem ca sa va ajute sa va pastrati forma fizica in timp ce faceti curatenie: 

1 URCATI RAPID SCARILE de fiecare data cand faceti curatenie. Este bine sa nu alergati si sa aveti mainile libere pentru a va asigura echilibrul.

2 GHEMUITI-VA CAND ARANJATI LUCRURILE. Cand adunati lucrurile de pe podea, departati picioarele si aliniati-le cu soldurile. Indoiti genunchii cand va aplecati, tinand spatele drept si contractand abdomenul.

3 APLECARI INAINTE ca o alternativa la pozitia ghemuit. Cu genunchii usor indoiti, picioarele departate si aliniate cu soldurile, miscati trunchiul cu mainile intinse spre podea, pana resimtiti o senzatie placuta de usurare a coloanei vertebrale. Acest exercitiu este potrivit doar cand ridicam obiecte usoare, pentru a ne proteja spatele. 

4 MARATONUL CURATENIEI

Provocati-va membrii familiei la o cursa de curatare a casei. Vedeti cine isi termina primul partea de curatenie. Munca este mai distractiva intr-o echipa care coopereaza!

Repetati miscarea de cel putin 20 de ori pentru fiecare brat, “ceara pornita, ceara oprita”!

6 FANDARI CU ASPIRATORUL pentru intarirea muschilor de la picioare. In timp ce expirati, faceti pasi mari indoind piciorul si flexand piciorul din spate, pana cand genunchiul ajunge la cativa centrimetri de podea. Alternati picioarele! 

7 DANSAȚI prin casa in timp ce faceti curatenie.

Pe langa a fi distractiv, este si o metoda excelenta de ardere a caloriilor!

8 INTINDEȚI-VĂ IN TIMP CE STERGEȚI PRAFUL. Stergeți praful cu o mana in timp ce pe cealaltă o țineți ridicată, intinzand toti muschii si contractand abdomenul. Alternati mainile!

9 CALCATUL pentru cel putin 1 ora arde in jur de 150 calorii. Asigurati-va ca aveti o pozitie corecta: spatele drept, picioarele usor departate, miscare de la stanga la drepata. 

10 ATENTIE LA POSTURA in timp ce stati jos: evitati incrucisarea picioarelor, stati cu picioarele pe podea, contractati abdomenul, mentineti spatele drept, relaxati-va coloana vertebrala si  umerii, coborati barbia usor pentru a va relaxa  si gatul. 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here